Безценни съвети от страхотни културисти

Submitted by slavena on Вт., 09/12/2019 - 16:55

1. Том Плац. Изпълнявайте всички упражнения бавно и под контрол. Големите крака растат от отрицателни повторения. Най-доброто упражнение за бедрата са класическите клекове с мряна.

2. Лий Прист. Мускулите растат най-добре от основните упражнения, например за гърба - това е дръпването на щангата в наклона, за трицепсите - притискането на пейката лежи с тесен хват. Тренирайте бицепсите и трицепсите си заедно в една и съща тренировка.

3. Арнолд Шварценегер. Три най-добри рецепти за протеинов шейк:

Тест за физическа подготвка за мъже

Submitted by slavena on Ср., 09/11/2019 - 14:21

Ако можете да вдигнете 120 кг, докато лежите, вероятно сте много силни. Независимо от това, няма гаранция, че можете, например, ако е необходимо, да избутате задръстен автомобил нагоре. Защото, за да натиснеш „Лада“ са нужни други мускули, отколкото да буташ щангата. И по време на тренировка всички сме склонни да размахваме онези мускули, които работят най-добре за нас и пренебрегваме тези, които са слабо развити. Често ние сами дори не знаем своите слабости. Този тест ще ви помогне да определите общото си ниво на фитнес и да откриете пропуски в мускулния си щит.

Колко точнно да почивате между упражненията?

Submitted by slavena on Вт., 09/10/2019 - 15:50

Почивката между комплексните упражнения е една от най-противоречивите теми в културизма. И въпреки факта, че има реални научни данни, както и практически наблюдения на много спортисти, тази тема остава една от най-противоречивите.

Теория

Има няколко основни теории, които си струва да се разгледат.

Анатомия на мускулите на краката

Submitted by slavena on Пон., 09/09/2019 - 13:53

 

Днес ще разгледаме по-отблизо анатомията на мускулите на краката. Ще разберете къде изпълняват вашите квадрицепс, бицепс на бедрата, задните части, мускулите на бедрата и краката и какви функции.

Какво е изпомпване на мускули и как да го използваме правилно

Submitted by slavena on Вт., 09/05/2019 - 15:06

Помпането - увеличаване на мускулния обем поради собствената кръв и осмотичното налягане. Помпата се използва в културизма преди изпълнения, както и за увеличаване на определени видове мускулна издръжливост. Уголемяване на мускулите след тренировка Ако се погледнете в огледалото след тренировка, ще видите, че фигурата ви изглежда по-изпомпвана.

Бицепси - упражнения, анатомия, тренировъчни функции

Submitted by slavena on Ср., 08/14/2019 - 16:43

ибутаморен

Бицепсът е голям мускул, който се вижда ясно под кожата, поради което е широко известен сред хората, които са дори нови за анатомията. Този мускул е популярен сред културистите и чрез редовни тренировки можете да постигнете значително увеличение на обема му.

Ползите от изварата за спортисти

Submitted by slavena on Пон., 08/12/2019 - 15:32


ibutamoren
Нека да видим защо изварата се счита за невероятно полезен продукт за спортисти и мускулен растеж, както и да поговорим за предимствата на изварата пред останалите протеинови продукти.

Най-важните минерали за спортистите

Submitted by slavena on Вт., 07/23/2019 - 12:58

Разделяме минералите на макро и микроелементи. Количеството вещества, от което се нуждаете в първия случай, е в грамове, а във втория – в милиграми. Стойността на минералите в организма не може да бъде надценена. Те участват в много биохимични процеси: те могат или да ги стимулират, или да ги инхибират.

Нека разгледаме най-важните минерали за тези, които се занимават със спорт: