Ползите от фитнеса за сърцето

Submitted by slavena on Пон., 07/22/2019 - 16:07

Когато носите голям товар, например, чанта, и се качвате нагоре по стълбите, сърцето изпомпва допълнителна кръв, богата на кислород, в работните отдели, защото мускулите се нуждаят от кислород, за да се свият. Първоначално сърдечната честота се увеличава и сърцето изтласква кръвта по-бързо (и по този начин повече кислород) към мускулите на ръката, които носят чантата. Въпреки това, ако носите тежести всеки ден, сърцето и мускулите ви ще станат по-обучени. Сърцето ще започне да изпомпва повече кръв в една контракция, а мускулите ще използват кислород по-ефективно.

Как да натрупаме мускулна маса

Submitted by slavena on Пет., 07/19/2019 - 14:35

За да придобиете мускулна маса, трябва да спазвате три основни правила: редовно упражнение, правилно хранене, почивка и възстановяване. За всички тези аспекти на културизма, които в крайна сметка допринасят за изграждането на огромни мускули, ще обсъдим в тази статия.

Кога да тренираме по-добре

Всичко за културизма

Submitted by slavena on Пет., 07/19/2019 - 14:22

Не е тайна, че за стотици години за човечеството, силата и физическата красота са символ на хармонично развитие, един от компонентите на идеала за личностно развитие. В народните приказки и митовете на всички епохи има изключително силни и превъзходни герои. Доброто мускулно развитие винаги е било "визитната картичка" на всички бойци срещу злото. В наше време нищо не се е променило в това отношение. Всички герои на бойците и популярните романи се отличават с отлично здраве и изключителни мускули.

Тестостерон - всичко, което трябва да знаете за него

Submitted by slavena on Вт., 07/18/2019 - 16:22

При нормалното ниво на тестостерон, човек се чувства енергичен и изпълнен със сила, неговото либидо и отличните спортни постижения в тренировките са повишени. Всеки човек трябва да поддържа нивото на тестостерон, дори ако изграждането на мускули не е негова основна задача.

Какво е тестостерон

Селекция от протеинови шейкове

Submitted by slavena on Ср., 07/17/2019 - 15:46

Протеинът е основен елемент в изграждането и на мускулите. Ето защо, коктейлите на базата на протеини трябва да могат да правят всеки спортист. Като се има предвид разнообразието от функции и биологични ефекти на протеина и неговите компоненти - аминокиселини, бодибилдинг протеините се използват за различни цели: за намаляване на телесната мазнина, за стимулиране на мускулния растеж, както и за поддържане на здравословна физическа форма.

Видове спортно хранене 2 част

Submitted by slavena on Вт., 07/16/2019 - 12:59

Продължение на статия 1 за видовете спортно хранене:

ВСАА

Предлага се под формата на: таблетки, капсули, прах

Това, от което се нуждаем: BCAA - това са също аминокиселини, но само три: левцин, изолевцин и валин. Проучванията показват, че в скелетните мускули е тяхната най-голяма. BCAA помага за поддържане на мускулната маса през периода, когато тренирате за издръжливост или тренировки са фокусирани върху изгарянето на мазнините ефект на "сушене".

Диета за изчистване

Submitted by slavena on Пон., 07/15/2019 - 15:59

Диетата е предназначена за човек с тегло 100-105 кг. Можете да го използвате като шаблон, за да създадете своя собствена диета. Основната задача: да се ограничи количеството на въглехидратите до 150 г на ден и да се запази количеството на протеина на нивото на 200-220 г.

Храна за цял ден

Всички компоненти и хранителна стойност се изчисляват в суровия продукт.
Източници на протеин

     Яйчни белтъци - 10 бр.
     Пилешка гърди - 300 г
     Пармезан - 100 г
     Стейк от сьомга - 400 г

Източници на сложни въглехидрати (от 1 продукт)

Ползите от бананите при спортистите

Submitted by slavena on Пет., 07/12/2019 - 16:08

Хранителна стойност на бананите

Бананите са богати на витамини от група В. Те помагат на организма да произвежда инсулин, хемоглобин и аминокиселини, които са необходими за създаването на здрави клетки. Бананите също съдържат фибри, калий, желязо, триптофан и магнезий. Всички тези елементи повишават настроението, намаляват високото кръвно налягане, стимулират производството на червени кръвни клетки, подпомагат поддържането на здрави кръвоносни съдове и могат значително да подобрят здравето си.

Хранителна стойност (на 100 g):

Перфектната закуска за спортисти

Submitted by slavena on Вт., 07/11/2019 - 14:54

Има много различни теории и мнения, някои от които твърдят, че сутрешното хранене трябва да съдържа само протеинова основа. Други твърдят, че за закуска е по-добре да се ядат повече въглехидрати. Кой от тях е прав, а кой не е? В тази статия ще се опитаме да го разберем.

Закуска на спортиста

През нощта,докато спим сме сити, а на сутринта се събуждаме почти „гладни“. Затова закуската е най-важното нещо за човек, който активно се занимава със спорт.